Onze pakketten worden bezorgd door PostNL. U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail met vermelding van het track & trace-nummer, zodat u de status van uw zending kunt blijven volgen.
Verzendkosten
De verzendkosten zijn € 4,95 per bezorging. Voor een brievenbuspakketje wordt € 3,95 berekend.
Bestellingen boven de € 75,00 worden gratis verzonden (alleen geldig voor verzendingen binnen Nederland).
Verzenden buiten Nederland is ook mogelijk, alleen gelden dan andere verzendtarieven.
Levertijd
Wij versturen uw bestelling, mits voor 15.00 uur besteld, binnen 1 werkdag.
Retour
Bent u niet tevreden over het door u gekochte artikel, of is het beschadigd, dan kunt u het tegen bepaalde voorwaarden retourneren.
Als het artikel niet is wat u zoekt dan kunt u het, mits compleet, onbeschadigd en indien mogelijk ook in de oorspronkelijke verpakking, binnen 14 kalenderdagen nadat u de koop heeft geannuleerd, retourneren. Laat ons via de contactpagina weten dat u de koop annuleert en stuur het artikel retour naar onderstaand adres:
Het pakketje.nl
Populierenstraat 31
1326 CB Almere
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Het pakketje.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Wij storten het aankoopbedrag incl. verzendkosten, binnen 30 dagen, nadat wij het artikel terug hebben ontvangen, op uw rekening. De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.
Beschadiging bij ontvangst
Als u een artikel ontvangt dat beschadigd is, verzoeken wij u om zo spoedig mogelijk (binnen 14 kalenderdagen) contact op te nemen met onze Klantenservice onder vermelding van het ordernummer en de naam van het desbetreffende artikel. Wij nemen uw klacht in behandeling en sturen, als dat nodig is een vervangend artikel. Als het artikel geretourneerd moet worden dan kunt u dit samen met een ingevuld retourformulier opsturen naar Het pakketje.nl, de verzendkosten krijgt u dan van ons terug.
Oneigenlijk gebruik
Als het defect val-, stoot- of waterschade betreft, het artikel oneigenlijk gebruikt is, of het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel lag, kunt u geen aanspraak maken op gratis vervanging. Wij adviseren voor het gebruik van de producten altijd de productbijsluiter/gebruiksaanwijzing te raadplegen.
Retour buiten de voorwaarden
Wanneer u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder factuur terugstuurt, dan kunnen wij het aankoopbedrag niet retourneren. Neem in geval van twijfel contact op met onze Klantenservice.
Garantie
Het pakketje.nl staat in voor de deugdelijkheid en bruikbaarheid van haar producten. Mocht er onverhoopt iets defect gaan of het product voldoet niet aan de verwachtingen, neem dan contact met ons op. Daarnaast gelden op onze producten fabrieksgaranties.
Klachten
Wij doen onze uiterste best te zorgen dat u tevreden bent over onze producten, het bestel- en verzendtraject, alsmede de manier waarop wij u te woord staan. Heeft u hierover toch een klacht, dan horen wij dat graag van u, zodat we kunnen proberen een oplossing voor uw klacht te vinden. Tegelijkertijd geeft het ons de mogelijkheid onze service te verbeteren.
Het pakketje.nl is ook aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Eventuele klachten kunt u ook laten behandelen bij de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.
U kunt uw klacht indienen via het contactformulier. Na ontvangst sturen wij u een bevestiging per e-mail en nemen wij uw klacht in behandeling. Wij zullen uw klachten binnen 14 kalenderdagen beantwoorden.